6.30 – 7.30 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne i tematyczne |
7.30 – 8.00 |
Zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę), rozmowy indywidualne, zabawy zgodnie z zainteresowaniami dzieci |
8.00 – 8.15 |
Zabawy ruchowe, zestawy ćwiczeń porannych |
8.15 – 8.30 |
Czynności organizacyjne i higieniczne |
8.30 – 9.00 |
I śniadanie |
9.00 – 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne/Religia |
10.00 – 10.10 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne |
10.10 – 10.50 |
Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy i gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zajęcia dodatkowe, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze |
10.50 – 11.00 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne |
11.00 – 11.15 |
II śniadanie |
11.15 – 11.30 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne |
11.30 – 13.15 |
Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalanie wierszy i piosenek, zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
13.15 – 13.30 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne |
13.30 – 14.00 |
Obiad |
14.00 – 14.15 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne |
14.15 – 14.45 |
Zabawy wyciszające, słuchanie bajek, legend, opowiadań. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych |
14.45 – 16.00 |
Zabawy ruchowe, umuzykalniające-taneczne, zabawy plastyczne, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach. Praca stymulacyjno-kompensacyjna |
16.00 – 17.00 |
Własna aktywność dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, gry i układanki stolikowe, rozmowy indywidualne, czynności porządkowe. Rozchodzenie się dziec |